Klantenservice

BESTELLEN

Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellen bij detaill.nl doe je eenvoudig door in te loggen met je account en de onderstaande stappen te volgen. Heb je nog geen account? Maak deze dan aan via inloggen.
Wil je bestellen zonder een account, dan kan dat ook. Kies dan voor de optie: Ik wil een bestelling plaatsen zonder een account aan te maken, bij inloggen.
1. plaats je artikel(en) in het winkelmandje
2. wanneer je klaar bent met winkelen, controleer je de bestelling; kies je het land van verzending en vul je evt. een geldige kortingscode in
3. vervolgens ga je naar ‘bestelling afronden’
4. controleer je persoonlijke gegevens en wijzig indien nodig je bezorgadres
5. kies op welke manier je wilt betalen
6. vul evt. opmerkingen in en accepteer de algemene voorwaarden
7. wanneer al je gegevens kloppen, klik je op ‘bestellen en betalen’
Alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW.

VERZENDEN & BEZORGEN

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Als je in Nederland en België op een werkdag (maandag t/m vrijdag) voor 16.00 uur hebt besteld en je betaling is ontvangen, wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst en betaald, worden op maandag verzonden.
DETAILL maakt bij het bezorgen gebruik van de diensten van PostNL.
Je ontvangt altijd een bevestiging per e-mail als wij je betaling binnen hebben en zodra je bestelling verzonden wordt. In deze laatste e-mail vind je ook een Trackingnummer van PostNL, zodat je zelf kunt nagaan wanneer je je bestelling ontvangt.
Heeft je bestelling hoge spoed, neem dan even contact op via onze klantenservice info@detaill.nl dan informeren we je over de mogelijkheden.

Wat zijn de verzendkosten?
Bij een bestelling vanaf € 30,- betaal je geen verzendkosten, dit geldt voor alle bestellingen vanuit Nederland.
Bij een bestelling onder €30,- betaal je binnen Nederland €4,00 aan verzendkosten.

Moet ik thuis zijn om mijn pakket te ontvangen?

Aangezien de producten in de Detaill webshop over het algemeen niet te groot zijn kunnen de meeste pakketten via een brievenbus pakket afgeleverd worden. Super handig, want dan hoef jij ook niet thuis te zitten wachten tot je pakket afgeleverd word.
Heb je nou een erg grote bestelling die in een groter pakket bezorgt word moet je wel thuis aanwezig zijn om het pakket in ontvangst te nemen.

Wat gebeurt er als mijn pakket wordt bezorgd terwijl ik niet thuis ben?

Dan probeert de PostNL bezorger je pakket af te geven bij de buren (alleen met toestemming van de afzender). Lukt dit niet, dan laat de bezorger een kaartje met een ‘niet-thuis code’ achter. Met deze code kun je zelf een nieuw bezorgmoment kiezen. Dit kan tot 22.00 uur. Als je niets doet, komen we in de meeste gevallen op de eerstvolgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag) nog een keer langs.

Mijn pakket afgeleverd bij een PostNL-locatie?

De bezorger voor de tweede keer gemist, dan kan het ook zo zijn dat PostNL het pakket direct naar een PostNL-locatie brengen. Hier word je door PostNL over op de hoogte gesteld
Hier word je pakket twee weken lang voor je bewaard. Daarna sturen we het terug naar de afzender.

RETOURNEREN

Hoe kan ik mijn bestelde product retourneren?

DETAILL hanteert een zichttermijn van 14 dagen, ingaande de dag na ontvangst.
Wanneer je om een of andere reden niet tevreden bent met het aangekocht artikel kun je het retourneren.
Volg onderstaande instructies op om de verzending en verwerking van je retouren voorspoedig te laten verlopen:
Vul het retourformulier die je ontvangen hebt bij je bestelling in:
1. Vul je naam en ordernummer in.
2. Vul de artikelomschrijving in en geef aan hoeveel stuks je per artikel gaat retourneren.
3. Kies de reden van retour.
4. Stuur dit formulier mee in de doos.
5. Knip het strookje met het retouradres uit en plak het op de bovenzijde van de doos en vermeld duidelijk je naam en adres op de doos.
6. Verstuur de artikelen in de originele verpakking mét aangehechte kaartjes in een goede beschermende doos of envelop, bijvoorbeeld in de verpakking waarin je de artikelen hebt ontvangen.
7. Frankeer de doos voldoende (let op! Dit is op eigen kosten) Onvoldoende gefrankeerde verzendingen en verzendingen onder rembours worden niet aangenomen of gecrediteerd.
8. Doe het doosje op de post indien het door de brievenbus past (let op! Dit is op eigen risico) of geef de doos bij het postkantoor of een servicepunt van PostNL af en bewaar het afleverbewijs totdat wij je retour hebben verwerkt.
Het retour te ontvangen bedrag zal binnen 14 werkdagen na ontvangst van je retourzending aan je overgemaakt worden.
Retouradres:
Detaill
Melkhof 12
2613KA Delft, Nederland

BETALEN

Welke betaalmethoden biedt detaill.nl?

iDEAL, online betalen via je eigen bank (ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers). Er zijn geen extra kosten verbonden aan een betaling met iDeal.

Creditcard, wij accepteren Maestro, MasterCard en Visa. Er zijn geen extra kosten verbonden aan een betaling met een creditcard, anders dan de kosten die jouw creditmaatschappij in rekening brengt.

PayPal, er zijn geen extra kosten verbonden aan de betaling met PayPal.

 

Voor de financiële afhandeling maken wij gebruik van de payment provider Mollie. Dit om een veilige en soepele afhandeling van je bestelling te waarborgen.

KLACHTEN

We hebben je bestelling met de grootste zorg uitgevoerd. Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent over een artikel. Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via klantenservice@detaill.nl.

LEER ONS KENNEN

Bij Detaill zijn we erg gepassioneerd over de details in onze kleding. Die kleine dingen die je stijl boven de norm uit doen steken.

BETAALMOGELIJKHEDEN

VIND ONS